Współpraca
Składanie zamówień
W celu ułatwienia składania zamówień służymy fachową pomocą przy każdym zamówienia możecie Państwo skontaktować się z naszym działem handlowym, który napewno pomoże w doborze odpowiedniego dla Państwa towaru.
zamówienia składane za pomocą poczty email zostaną automatycznie przesłane do działu handlowego realizujemy również zamówienia składane telefoniczne oraz faxe'm. Pracownicy Działu Handlowego udzielą Państwu wszelkich informacji od Poniedziałku do Piątku, w godzinach: 8:00 - 16:00
Dostawa towaru
Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godz. (z wykluczeniem Sobót i Niedziel) towary, których chwilowo brakuje w naszym magazynie, w porozumieniu z Państwem możemy zastąpić innymi lub dostarczyć je w uzgodnionym późniejszym terminie
Towar dostarczany jest na terenie powiatu Świdnickiego naszym transportem. Oczywiście gratis
Rabaty
Rabaty negocjowane są indywidualnie
Sposoby płatności
- Gotówką
- przelewem - odbiorcy, którzy będą dokonywać zapłat przelewem, proszeni są o złożenie następujących dokumentów: odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, regon, potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego podatnika VAT
Reklamacje i zwroty
jeżeli z jakiegokolwiek powodu będziecie Państwo niezadowoleni z dokonanego zakupu, przyjmiemy nieuszkodzony towar w ciągu 7 dni od daty zakupu wraz z dowodem nabycia o zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania i musi posiadać nieuszkodzone oryginalne opakowanie reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z obowiązującymi przepisami wszystkie produkty nieposiadające gwarancji producenta podlegają rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego